BİZ KİMİZ
İstanbul ilinin Yenibosna ilçesinde, kurulduğu tarihten bu güne kadar müşteri memnuniyetini ilke edinmiş olan SONKAR güler yüzlü personeli ve ferah showroom ile hizmet vermeye devam etmektedir.
Sonkar Otomotiv, Toyota yetkili satıcısı olarak 1993 yılından bu yana, İstanbul Bahçelievler' de, Toyota müşterilerine satış ve satış sonrasında hizmet vermektedir. Tüm vizyonunu dünyanın en mutlu otomobil kullanıcılarına sahip olmak üzerine oluşturan Sonkar Otomotiv, 6400 m2 kapalı, 2000 m² açık otopark alanına sahip dünyanın en modern plazalarından biri. Sorunsuzluğu ve kalitesiyle adını kanıtlamış Toyota otomobilleri müşterilerinin beğenisine sunan Sonkar Otomotiv A.Ş.müşterilerine dünya standartları üzerinde hizmet vermenin haklı gururunu taşıyor.
Başarısını satış ve satış sonrası hizmetlerde aldığı ödüllerle perçinleyen Sonkar 2009, 2010 ve 2011 yıllarında üst üste üç kez aldığı Ichiban* ödülüyle Türkiye’de tüm Yetkili Satıcılar içinde Mutlak Müşteri Memnuniyetinde bir numara oldu. Bu ödülü üst üste 3 kez alan Türkiye’deki tek Yetkili satıcı unvanına sahiptir.
*Ödüllere adını veren ve Japonca ‘Birinci’ anlamına gelen “Ichiban”, Toyota’nın müşteri memnuniyeti sloganı olan ve “Önce Müşteri” anlamına gelen Japonca “Okyakusama Ichiban” cümlesinden alınmıştır.
MİSYONUMUZ
• Müşteri memnuniyetinde 1 numara olmak
• Türkiye otomobil pazarında satış ve satış sonrasında 1 numara olmak
• Türkiye’ de ve Toyota içinde en beğenilen ve örnek gösterilen şirket olmak
VİZYONUMUZ
• Hayat boyu müşteri için ‘’Önce Müşteri’’ anlayışını benimsemek
• Kaliteli hizmet anlayışıyla çalışanları eğitimlerle desteklemek ve mutlu çalışanlar yaratmak
• Kaliteli hizmet sunan, mutlu çalışanlara sahip mutlu işveren yaratmak
KALİTE POLİTİKAMIZ
1993 Yılından itibaren Toyota Plaza olarak hizmet vermeye başlayan Toyota Sonkar Otomotiv, En İyi Bayi olabilmek ve Maksimum Müşteri Memnuniyeti elde edebilmek için sürekli bir gelişim kaydetmiştir.
Müşterilerimize en mükemmel satın alma deneyiminin yanı sıra, Satış Sonrası Hizmetlerimiz ile de ,en mükemmel sahip olma deneyimini sürekli yaşatmayı amaçlamaktayız. Bu çerçevede müşteri aracını servisimize getirdiğinde, yapılmasını istediği tüm işlemlerin, bakım yada onarımın, bir defada ve doğru olarak yapılması genel stratejimizdir.
Servisimize giren her aracın kalite kontrol işlemi, standart prosedürlere bağlı kalınarak yapılmaktadır. Kalite Kontrolün daha da iyi olabilmesi için sürekli kendi içimizde toplantılar yapılarak, geri besleme yapılmaktadır. Kalite Kontrol sadece iş bitiminde değil, işin yapıldığı esnada yapılarak, görülen aksaklıklar rapor halinde personel ile paylaşılmaktadır. Böylelikle olası aksaklıkların önüne geçilmektedir.
Müşteriye hizmet felsefemiz, yakın müşteri ilişkileri, yüksek kalitede servis hizmeti ve tam zamanında, doğru onarım ile müşterilerimizi memnun etmektir.Daha iyisi için sürekli gelişim temel düşüncemizdir.
ÇEVRE POLİTİKASI
Satış-servis ve yedek parça bölümlerinde, müşteri memnuniyetini sağlayacak yüksek kalitede hizmetlerini çevre dostu bir yapıda sunmak için çalışmaktadır ve ancak bu şekilde ekolojik dengenin süreklilik göstereceğine inanmaktadır.
Bu amaçla, TSE 12047 :1995 ve TSM BASIC 2003sertifikasyonunu bir araç kabul ederek kurmuş olduğumuz Çevre Yönetim Sisteminin performansını sürekli arttırmak için;
• Faaliyet konumuz ile ilgili tüm yasal ve bölgesel mevzuat ile gündemi sürekli olarak izlemeyi ve uyumlu faaliyet göstermeyi,
• Kaliteli hizmet sunan, mutlu çalışanlara sahip "mutlu işveren" yaratmak.
• Hizmet süreçlerinde çevre etkileri en az olan kaynaklara (su bazlı boyalar, sarf malzemeleri, yakıt ve su gibi doğal kaynaklar, ekipmanlar, v.b.) yönelmeyi,
• Tüm süreçlerde her türlü kaynak tüketimini optimize ederek endüstriyel kirlenmeyi önlemeyi ve sürdürülebilir kalkınmaya katkıda bulunmayı,
• Çalışanlarımızın, iş ilişkisi içinde bulunduğumuz kişi ve kuruluşların desteğini almak için iletişime ve eğitime önem vermeyi,
• Bu politika doğrultusunda hedefler koymayı, bu hedeflere etkin çevre yönetim programları ile ulaşmayı ve bu döngüyü devam ettirmeyi taahhüt ediyoruz.